blah:ig

Befinner mig i ett mycket konstigt mående. är ingen glad millie gurl.
Känner inte igen mig själv helt, och har ingen aning om vad som har skett. Känner mig dålig, på allt
svårt att finna glädje i något, känns mest blahh!? kroppen beter sig konstigt oså.
många verkar glada över att våren är på väg men jag har blivit galet ljuskänslig och lider bara. solen brukade kunna ha en glädjande effekt på mig men inte nu. illamåendekänsla deluxe. Känns som något är "i vägen".
Sover mer än jag brukar men när jag vaknar är jag inte utvilad över huvud taget.
precis nu när jag behöver energi som mest
 
Får rycka upp mig. det är bara en övergång till något bra!?! säg ja.

Reser på onsdag, det känns så sjukt att jag inte ens begriper. Har aldrig haft möjligheten, men nu är den snart här. kommer vara som ett barn och glo storögt på allt i min väg. Blir säkerligen totalt uppslukad av alla intryck, hahaha. kommer bli bäst i alla fall.

hoppas ni har det gott, om nån fortfarande läser här haha.
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag läser alltid gurl! Puss! <3

Svar: <3
Milla V

2016-03-20 @ 21:04:16

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0