saker en har på blodpumpen

några grejer

  • Igår inhandlade jag mitt första BH-set ever (eller rättare sagt: Aziz köpte det åt mig, thanks babe, han vill väl att jag ska vara fin etc, win-win situation). Kände mig lite som en Victorias Secret modell när jag stod där i provhytten, vilket är såå långt från hur jag eg känner mig eller ser ut, med tanke på viktupgång och allmän förlust i genlotteriet. Men somehow har mina myggbett och röv växt sig större, vilket jag ALDRIG trodde var möjligt. men är glad för det! Det kändes som en väldigt vuxen sak också, att köpa ett BH-set. vem gör sånt.
  • boll
  • ring
  • stol
  • bajskorv
  • eh glömde bort vad jag ens skulle skriva!!!!!!!!!!
  • chipspåse, har jag en här som jag äter från
  • har ni hört Otto Knows-låten dying for u om inte måste ni lyssna jag gillar den, går jämt å nynnar/sjunger på refrängen. jag är säkert hundra år efter alla andra
  • min mage bubblar och jag rapar asmycket typ hela tiden. det är som om den pratar med mig på nåt oförståeligt språk. den kanske e magisk.
  • jag är en väldigt glad person
 
LOVE N LIGHT

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0