flower power

gjorde klart min tatuering i måndags. kunde inte få till en bättre bild än denna sketna. skulle kunna skriva en hel text om vad betydelsen av den är, men orkar inte. mvh lat
den härstammar iaf från ett halsband som är mig väldigt kärt. måste be någon ta en bättre bild åt mig!

sol, blommor, berg, månen, allt det en kan önska sig. ett paradis på min överarm. mitt egna utopia HAHAHA nu skriver jag bara. den är härligt flower power:ig och jag kände verkligen för det färgglada, eftersom att jag inte har något annat i färg. Har klätt mig i neutrala färger i princip all my lajf, men börjat gilla och anamma olika färger och mönster med åldern. behövde det!
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0