I'm fifty shades of fucked up

skulle vilja skriva en lång och bra text, men min hjärnan fungerar knappast.

En förändring måste ske.
Jag har tagit mig an för mycket under en lång period av tid och därigenom har jag bildat ett stressbeteende. Här är jag nu: 24 år och orkar inte ett jävla piss. känner mig så oerhört sliten och sömnstörd. Det är tragiskt, really. Måste fundera på vad som gör mig glad och skippa det som inte när min själ. Det kan vara svårt att släppa allt, men det fungerar inte som det ser ut just nu. Förbannar mig själv för att jag låtit det gå såhär långt.

Det här samhället gör en sjuk, ett fucked up system. Kan inte låta bli att undra om det är fel på systemet eller om det är fel på mig (+ många andra som det skaver hos). När det kommer till mig själv är väl inte min kapacitet för att ta mig an mycket så stor, men alla är inte superman liksom. Det är dock inte bara jag som behöver göra förändringar, förändring krävs samhälleligt. Vi kan inte ha det såhär! folk går i bitar.

Inse.

 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0