ett ord: BLAH

trött. kommer inte ihåg saker och ting. noll förmåga att koncentrera mig. stressad. allt är suddigt. känner mig inte så tillfreds med tillvaron.

har ju varit söndersjuk sedan julafton och nu börjar skiten äntligen lätta, vaknar dock upp varje morgon med en helt torr mun som smakar som den värsta av marulkar. har inte återfått min smak, vilket är deprimerande bara det. känns som väldigt många har varit sjuka den senaste tiden, inte bara jag. hoppas er tillfriskning blir snabb å smärtlös.

ajuste, vi har fått nytt år också. är lite bakom flötet och "efter" jag. undrar vad det har i sitt sköte! 2015 låter som ett år då DET händer. 

hepp, roligare än så blir det inte, vilket inte är roligt alls.
jag ska gå och offra till porslinsguden. fridens.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0