Alla blodpumpars dag.

Idag är det alla blodpumpars dag. Jag tycker egentligen det är en löjlig högtid som uppmanar oss till att konsumera, och upphöjer tvåsamheten, men då får vi försöka "ta det tillbaka" och göra vår egen tolkning av det. Hoppas att ni betänker att kärlek är ett plural å att alla dagar är alla hjärtans dag (klyschan henself) då vi ska värna det finaste vi har: kärleken. passa på att pussa på er hund, häst, partner, vän/vänner etc. Kärlek i alla dess former är det vackraste på vår planet.

Idag väntar jobb för mig, full rulle å jag tänkte sprida lite löve som vanligt.

älskar min nya 5inist t-shirt från Faggot apparel. Kenza, Zara Larsson, Shitstain barbie, listan på celebriteter som burit detta budskapsfyllda plagg kan göras lång.
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0