helgen

I fredags rådde lite festligheter. Var ute och svängde runt, helt ok kväll. Varför är det så tråkigt att supa nowadays!? Ska sluta med det. Ska skaffa en ny hobby.

I lördags var en viktig dag, nämligen den internationella kvinnodagen. Jag och några kompisar var på ett evenemang som Etown Grrl Gang hade ordnat som uppmärksammade det. FEMINISTPEPP! Och det var hur bra som helst, dessvärre var jag inte där så himla länge. Kollade i alla fall på slagkraftig spoken word och en dansuppvisning, men missade den fantastiska bloggaren, transfemme-inisten och performance artisten Alexander Alvina Chamberland . Synd, synd, synd! (Läs hens blogg)


Vi har fått vår också,så jag har promenerat en del. Vilken befrielse i själen det här vädret är. Dör ju.
Kolla den coola effekten jag fick till av att ta en selfie vid mitt fönster. Min gardin som gjorde, hehe.
 

ska typ äta nåt, har ba ätit chips å godis idag. titta på något. möjligtvis atlantis!!!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0