True To The End.

Shulululu.
Ser ni något på True Blood? Det gör i alla fall jag, och eh det är väl ingen överraskning!? Har ju skrivit mycket om det förr. Sjunde och sista säsongen visas just nu. Och ALLT händer verkligen, är i ett stadie av stor chock (vill ej spoila tho). Och är himla spänd på hur de kommer knyta ihop säcken.

Senaste avsnittet, Pam ba, "Oh my god, I'm a republi-CUNT", asså äääälskar Pam med hela mitt hjärta. Satan vilka oneliners. hahaha. kiknar typ, som om jag ätit en massa kikärtor.

Kommer bli så himla svårt att säga adjö till denna serie. Som funnits med mig så länge nu.
Sorgligt, för jag älskar hela jävla casten. AÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAÖA. Det lär bli som om någonting inuti mig dör.
Men ändå, jag tycker det är vist att inte dra ut på det för länge å traggla på.

Kommer trots det att drabbas av världens fangover, när världens bästa serie går i graven - på riktigt.
har för mycket att skriva, too little tajm.
 
/millie - the truebie fang-girl asså e jag töntig eller!?!?!! hhahaha. shit. skämmer ut mig!

tudelu.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0