Bråvalla blev till våtbralla.

Hallå mina vänner!
Här sitter jag. Lagom trött, solbränd i fejset och post-festival-sliten. Men glad förstås.
Bråvalla blev till Våtbralla(inte på det bra viset). Det vart en ganska blöt historia alltsammans.
Och det var tumultartat när folk blev träffade av blixten, vilket var så djävulskt skitläskigt. Jag och Therro satt i våra tält och nästan grät.
Hursom haver var det annars great. Mycket roligt folk, bra band/artister och så vidare. En del minnesvärda citat som: "har du någonsin knullat med en sköldpadda?", "Milla är bra på att bajsa" och "hon har inga tänder", tagna HELT ur sina sammanhang. Jag såg såå många spelningar, helt sjukt. Min kropp är helt kvaddad. Eftersom att jag inte har orken att skriva en lång uppsats om det hela låter jag bilderna tala för sig.

Här kommer lite pics... en del har jag snott från Therro. Det var tråkigt att min mobil var stendöd cirka hela vistelsen och jag typ inte hann ta några kort.

Jag och min titsistah när solen gassade!
 
 
 Euforin när Lana tog sig an scenen.
 
Jag tillsammans med en av världens häftigaste kvinnor - Bianca Kronlöf.

Min lille kamrat säger titut.
 
Renaste skorna vid festivalens slut vill jag lova.
 
retards.
.
 
 det var allt. hare gött!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0