söndag.

Saker som blinkar. Är de inte helt fullkomligt jävla irriterande!? Datorer som blinkar och mobiler som blinkar och när en börjar övertänka hur ofta en själv blinkar med ögonen. SLUTA BLINKA. Vänder alltid mobilen upp och ner för att jag finner det så störande när jag ser det där blinkandet i ögonvrån. För till sist är det det enda en kan tänka på, en blir manisk och BESATT och uppslukad av allt blinkandet FÖRIHELVETE JÄVLA BLINKANDE TEKNOLOGI LÄGG AV. *Täcker över alla blinkande knappar i mitt hem*. Ah, det var bara min senaste "irritations-fundering".

Det är söndag och dagen har jag tillägnat promenerandet. En sport jag var himla bra på förr. Har haft människor säga att jag borde tävla i gång, håhå jaja! Det går väldigt fort när jag går, och människor runt hela jordklotet har förundrats över min förmåga att ta mig fram så snabbt trots mina korta ben. Det är fan en movement. Känner mig som freakin' Forrest Gump. Tiden är knapp och jag hinner inte engagera mig i promenerandet som förr, dessvärre. Men ibland så! Det var ju så fint väder ute också.

Har använt en sån här stegräknare i mobilen, är uppe i 11 482 steg ba idag. Ska använda den när jag är på jobbet imorgon, och se hur många steg jag tar. Lite kul att veta!

Såhär kan jag se ut när jag är ute och har mig:


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0