Jag har nått den punkten då jag skiter i allt.

Frusen som ett aaaas. Vill aldrig mer gå ut. No way, José.
Men, imorgon ska jag åka på kryssning med mina fina vänner! Wiih. Det ser jag fram emot.
Hoppas det finns en massa snygga killar och bruds, vill haffa guzz på heltid. Måste lägga deo under varenda fettvalk. Förbereda mig!

Do ya thang.

Såg ni gårdagens "Jills Veranda", förresten!? FA-AN vad bra det var. Kakan Hermansson <3. Å Jill sen då, jillar henne HAHAHAA bra skämt va. Fastnade framför det, och grät till och med ett par tårar. Ville spöa skiten ur Tea Party-kvinnan. Känslosamt. Tänk att få sin sexualitet ifrågasatt på det viset. Fy fan. Ba "du har valt att vara lesbisk". Uuursäkta mig!? Nej, det går inte att veta hur något sånt känns.

 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0