Två idioter på resa.

Hallelådär! Jag sitter och tuggar på Jenkki å har nyss smällt i mig typ 100 stycken Tupla-chokladbitar som jag köpte på kryssningen. Seriöst, Tupla är mitt liv. SÅ JÄVLA GOTT FÖRINTAS!?!?

Glor på detta också:


Morgan och Ola-Conny. Conny och Ola Morgan. Organ och Mola Conny. Olga och Coolan monny. Jag skrattar, helt ärligt, inte lika mycket åt någonting - som jag gör åt Morgan och Ola-Conny. Jag menar, på riktigt skrattar. Få saker får en människa att gapskratta rakt ut. För mig är det dessa två herrar. Jag älskar dem så jävla mycket hahaha. Till den punkt att det nästan blir bisarrt. De är två idioter på resa. Så missanpassade, malplacerade och fyllda av awkwardness att de blir genier. 
Just nu går deras äventyrsresa i Australien på tv, och som jag är glad över det. Vilka citat de levererar!


 


U feel me!?

Bilder courtesy of The Typical En Stark Resa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0