High on life.

Jag är en hög människa. Konstant upphetsad och berusad av olika saker och ting. Lyfter lätt från jordytan och befinner mig ofta med huvudet någonstans ovanför molnen. Det kan vara en låt, ett stycke i en text, en vacker vy,  eller en person som agerar livsknark. En gillar ju känslan, fast det kanske låter helt fucked up. svårt att beskriva.

Jag kan känna, så otroligt mycket att det är på gränsen till galenskap. På gränsen till paranoia.
I wonder why.

Åh, jag vet inte jag. Men tanken på det slog mig. Har fått frågan: "vad går du på?", många gånger. Jag vet inte riktigt, men tanken på att ha ett uselt inre känsloliv skrämmer mig. Det kanske inte är det ultimata, men jag känner hellre allt än inget alls.

Det är dessvärre inte bara fördelaktigt, men det är fint att kunna se det vackra i det lilla.

High on life.
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0