fucktopia.

Gårdagen var bra. jag skrev inget enskilt blogginlägg om Internationella kvinnodagen och varför den behövs, för det mesta känns redan sagt. av väldigtväldigt überkloka kvinnor, som är hundra gånger så mycket bättre på att formulera sig än vad jag är haha. Och smartare, såklart.
Jag hängde i alla fall med Sofia och Moa på Balsta. Vi lyssnade till föreläsning, och senare musik. Å lite så var det. När jag tänker på hur världen ser ut idag med all dess våld, hat och hemskheter blir jag så himla pessimistisk och vill bara ge upp, kampen. Detta fucktopia vi lever i. men jag tänker sedan att det gäller att ta den ilskan och aggressiviteten jag känner och använda den som en motor. Kanalisera den och rikta den emot någonting vettigt. Det ska jag försöka göra.

eder millie

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0