Drömmarn.

Drömmar är rätt tråkiga att berätta om. Men inatt drömde jag att jag träffade Millencolin, eller egentligen tre fjärdedelar av bandet. Och jag bekände min kärlek för dem, eftersom deras musik ligger mig varm om hjärtat och har påverkat mitt liv jättemycket. Verkligen poured my freaking heart out.
Sedan var jag även på en Die Antwoord konsert och fick träffa Ninja efteråt. Tror ni inte jag var lycklig som fan!? Naturligtvis. Han var asball, han är asball.

Allt för att vakna upp och få reda på att det bara var drömmar. Samma sak med att jag har drömt att jag träffat Lady Gaga åtskilliga gånger, och varit den lyckligaste på jorden. Alexander Skarsgård likväl. Många av drömmarna jag har känns så himla realistiska. Ska inte hymla om att det känns vääldigt surt att vakna upp till den icke lika spännande verkligheten sen.

Det känns som att det händer mer spännande saker i mina drömmar än i mitt verkliga liv.
Det kan fungera som någon sorts tröst, hahaha.

Har ni drömt att ni träffat era idoler/förebilder/folk ni ser upp till?!
Dumhjärnan, måste sluta drömma om sånt där.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0