stängt pga semester

Jag vill ut på landet och traska i naturen. Känna frid i stillsamheten.
Kanske är inte själen min gjord för citypuls. För fa-an vad det vore nice att ha ett landställe att fly till.
Känns jävligt underbart i tanken, one day maybe.

Alex Schulman har sitt Gotland, Hanapee har sitt Sundsvall. Dessa, med flera, verkar ha sån ro på sin semester. För att inte tänka på alla barn där jag jobbar som skulle till olika destinationer i sommar och bara vara. Jag jobbar ju praktiskt taget på landet (haha), och det är så skönt där borta. Det kanske har gett mig mersmak.
För jag älskar ju att befinna mig ute i naturen, detta underverk. Vid vattnet, också.

Jag är även så grymt avundsjuk och frestad på att ba ligga i en hängmatta i solen och läsa en bra bok.

ååååååååh 

Hur vet en egentligen vad som passar en själv!? Var en geografiskt ska befinna sig för att må sitt ytterst bästa.
Får väl pröva sig fram gissar jag, och jag har ju inte ens prövat nåt.

Nej, nu får jag lägga av med mitt naturkåteri. JAG SKA KOLLA PÅ TRUE BLOOD OCH KÅTA MIG I ERIC Å ALCIDE Å ALLA SNYGGINGAR DÄR ISTÄLLET<333 from one to the other

hurmårnivadgörni?
puss!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0