Once I was a funky singer, playin' in a rock n roll band..

Var hälsade, undersåtar! Vet att ni har väntat på ett inlägg länge.

OMG......... ni ska ba veta. min lillasyster kom nyss in i mitt rum och dansade åt den låt jag har på nivet play that funky music white boy (blev så sugen att lyssna på den efter att ha sätt Känn Ingen Sorg där den är med i en fet scen) och hör sen HAHAHAHAHHAHAHA. Jag skrattade mig nästan till döds när Mimmi dansade. Hon gör såna cp-moves, skulle behöva filma för å visa. Eftersom att hon inte är en sån person en förväntar sig balla ur sådär blir det extra roligt. Det ÄR extra roligt med folk som är så "normala" i olika sammanhang men när en känner dem så är de faktiskt riktiga kioskmongon. Älskar såna människor. Riktiga pärlor, ens egna privata skatter. Eftersom att jag redan från start är en efterbliven hermafrodit blire inte lika kul när jag gör såna saker. Men jag är nog också rätt "normal" från början när man lär känna mig. Fast jag vet inte, det är upp till andra att determine.

YEAH THEY WERE DANCIN
AND SINGIN'
AND MOVIN' TO THE GROOVIN'
AND JUST WHEN IT HIT ME
SOMEBODY TURNED AROUND AND SHOUTED

PLAYYYYY THAT FUNKY MUSIC WHITE BOOOOOOOOY
PLAY THAT FUNKY MUSIC RIIIIIIIGHT

den e för bäst!?!?!?! skönast och funkigast ju

Anyways, jag sitter här vid min datta och släpper fisar. Klutt klutt. Klutt måste vara mitt favoritord någonsin, för det låter så jäääääävla gulligt. Inte säker på att det är ett riktigt ord, though. Kanske borde googla. Medan jag gör detta så tuperar jag mitt hår, som insisterar på att lägga sig ner hela tiden *DAMP*.
Jag är trött, men har haft världens lugnaste och mest harmoniska dag. Promenerat och andats, bara varit. Fy sate vad skönt det har varit, väldigt välbehövligt.

Har lust att skriva ett inlägg om den en är, och den en strävar efter att vara, och clashen mellan dessa två. Jag har funderat på det a good deal, och det är intressant! Kanske kommer ett inlägg snart. Saknar att skriva!!!!!!!!!!!

Tills dess ska jag groova loss i min datorstol av trä. Pusssssss!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0