För den enda vägen uppåt nu, är ner.

Jag är så trött. Undra i hur många blogginlägg jag skrivit just den där meningen, i en majoritet av dem tror jag, haha. Det har varit en lång vecka, en positiv sådan likväl. Jag ska nu läsa bloggar, lyssna på musik och sedan äntligen sova ut. GOSH. Imorgon ska jag fezta, skratta och skrika. Vad kul. JAG ÄR SUGEN PÅ ATT HA SÅ JÄVLA JÄTTEKUL OCH SKRATTA SÅ JAG GRÅTER!

Har börjat använda läppstift (lebbstift) ibland, vettefan om det passar mig men jag tycker det skänker lite liv åt fejset. Slipper man se så grå ut jämt. För jobbigt att joxa med foundation and shit, lättare att ba kladda på lite läppstift ibland, måla ögonbrynen och sätta på sig lite mascara. DONE. Så känner man sig lite piffigare och lite gladare.

Idag kom jag att tänka på att om någon säger "I love you" till en, och man inte känner likadant för hen så kan man svara "I love U2" tillbaka i alla fall. I love U2, som i bandet U2. Istället för Will Ferrells "I love youtube".
Bara ett tips.*

När vi ändå är inne på "kärlek" så måste jag nämna min crush på Gustaf Josefsson, killen som var med i "Date med mig" nu i veckan. Han är så konstig!? Så hyper!? så weird!? Som en kanin på tjack!? så irriterande!? Bara så.. så.. JÄVULSKT älskvärd!? Rör upp känslor. Han imponerade på mig när han var med i Debatt förut. Fruktansvärt intressant person. Ville bara dela med mig av detta, och jag skrev till honom på twitter att jag var kär i honom, fick svar ungefär "meh, det kan du ju inte vara. Vi har ju inte ens träffats ;)". HAHAHA. Dayuuuum.
"Date med mig" är väl inget intressant eller revolutionerande program om man som jag är trött på evigt upphöjda (heterosexuella) kärleksideal ala Hollywood som jag bloggat om tidigare. Här är Gustafs blogg där han skriver vettigt om sin upplevelse i programmet och tankar kring kärlek: http://www.guff.se/blog/ .

God natt, mina snuttisar.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0