I'm just a half grown up dirtbag baby

Idag har jag fikat med Sofia, Björn och Fredrik och diskuterat livets skeenden.
JAG TYCKER OM ER!
Annars så är jag trött precis HELA TIDEN, så utmattad att jag knappt orkar göra någonting alls.
Det är fucked up. Jag har åtminstone inte känt mig deprimerad eller att jag vill dö på ett tag, vilket är mycket konstigt. Jag venne varför, men det gör mig glad ändå.
Jag försöker vara lite mindre onyttig och lite mer nyttig för tillfället. Tränade på Actic i tisdags med Mico och Mimmi, och träningsvärken sitter fortfarande i. Jag bevisade min überklenhet, i och med att jag typ inte orkade någonting. Ska köra imorgon också! Sedan promenerar jag en del, liksom jag alltid har gjort. Försöker äta mindre portioner, mindre halvfabrikat, mindre godis och framförallt: att dricka mindre alkohol. Utmanar mig själv här och nu.

Men en ska inte ropa hej förrän en kommit över bäcken. Det är lätt att falla tillbaka i ohälsosamma vanor, det är SKITSVÅRT att ändra sin livsstil, och det tar mycket tid och envishet. Det är ju inte jättestora förändringar jag ska göra, men de är nog bra för både min mentala och fysiska hälsa. And I'll take whatever I can get.

Fikabild på de tu gossarna nedan. (Finns på Instagram som shitstainbarbie om det skulle intressera någon.)
TSCHÜSS!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kanske också borde kolla sköldkörteln? Det skadar ju inte att ringa och boka en tid iaf :) kan ju vara därför du är trött!

2013-02-25 @ 13:49:00
URL: http://isopatsi.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0