Är festen redan över?

Kan någon bjuda på en drink, eller visa vägen hem?
jag tror att jag förlorat
tappat bort min sista vän
kanske var det nåt jag glömde, i mitt liv för längesen
Det var längesen jag kände, men det kommer nog igen
kommer nog igen
Det kommer nog igen

Ingen bryr väl sig så länge vi bara klarar av att stå.

Är festen redan över?

LÅT: Bo Kaspers Orkester – Festen 
Kan verkligen relatera till denna text. 

Jag förstod först Bo Kaspers Orkesters storhet när jag tittade på Pluras Kök Spanien och Bo Sundström var gäst.
Den här låten som Bo sjöng i avsnittet är så fin att man ungefär gråter: Bo Kaspers Orkester – Vi Kommer Aldrig Att Dö.  Har aldrig sett något i dem annars, men de är ju verkligen asbra. Åh.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0