underneath



Oceanen bakom ögonlocken gör sig påmind. Ibland vill tårarna strömma ut, trots att en inte är särskilt ledsen. De bara måste få hitta en väg ut. I tid och otid. / Seriös person. / Ändlösa ocean. Undra hur många tårar jag har i mig, hur många ogråtna tårar som lurar under ytan. Jag tror där finns miljoner ogråtna tårar.
I både er och i mig.

Det är så mycket!

Jag har så mycket känslor just nu, det är helt fucked up. Hinner inte plocka upp dem. 
Såhär ser mitt liv ut just nu: äta, jobba, sova, dö. Jag är inte riktigt tillfredsställd med det. Men bättre kommer det att bli. En fördel är att när en jobbar hinner en inte må dåligt, ha ångest eller tänka så mycket.
Jag jobbar ju i en förskoleklass och på fritids, barnen är så fina och gör en så gla. Jag märker dock av mina interna "störningar" mycket, att jag inte är riktigt frisk. Dat suxx. 

Är sugen på chips. Å nu orkar jag inte skriva mer.
Puss och kram på er alla. Hoppas ni mår bra.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0