Allena.

Jag har haft en härlig helg, hängt lite med vänner men mest hängt med mig själv. Har känt ett stort välbehag av något slag. Mosighet. Jag värderar ensamheten som fan. Nån annan som jag!? Jag är extremt sällskapssjuk samtidigt som jag älskar att vara ensam hahaha. Social ensamvarg var det, ja. Jag är så motsägelsefull som människa, går ju inte ihop över huvud taget. Fast sen är det ju skillnad på att vara ensam och att vara själv. Kanske borde skrivit vara själv istället. Aja, ni fattar.

Jag har promenerat allena på nysopade gator (<3). Glott och lyssnat på fiskmåsar som skrikit, haha. Det lät som de skrek mitt namn där ett tag till och med. Trots att jag är rädd för fåglarnas plötsliga, oförutsägbara rörelser kan de vara oerhört fina att beskåda. Mmh. Vad mer då? Hjälp, jag har så jävla dåligt minne. ÖÖÖÖÖÖHLÖDFKGDPÖF. Vafan, hjärnan, komigenrå. Näheeeeeepp.
Ja just, tänkt på detta med att inte nyttja alkohol eller kaffe. Känns så konstigt, känner mig mindre lycklig när jag inte gör det, på något sätt. Känns ju jobbigt, att man försatt sig i ett ha-begär utan dess like.

Vill på sätt och vis inte att helgen ska ta slut, samtidigt som jag vill det. Underbart är kort.
Imorgon är det back to basics. Jag ska visst fläka upp marulken för gynekologen också.
Och så ska jag träffa en gullis, klämma ihjäl henom.

Jaha, nehe.

HÄÄÄÄÄÄÄÄJ!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0