ZÄTURDÄJ

Hey cuntfaces!
I say that with the outmost of love for ya'll. Because a cunt is the most beautiful thing you can be. 
Jag får sånt konstigt mående dagen efter jag druckit alkohol, vilket jag även berättat förut. Att jag vill göra allt i hela världen och sedan tror jag på att jag kan det också. I CAN MOVE MOUNTAINS. Vet inte varför!?
Typ min hjärna har varit gravt understimulerad i flera år, är ingen hemlis. Tror jag har potential men att jag är en virrpanna av proportioner och mycket därtill. Nu kommer jag skriva massa ord för jag är jättetrött och bryr mig inte.
Är förresten så fruktansvärt avundsjuk på min syrra som bara kan lägga huvudet på sin kudde och falla in i sömnens värld. Det är så orättvist, varför inte jag!?!?!?! Känner mig som en snigel som försöker lära sig att cykla.

Idag skrek jag "run nigga nigga" åt en pippifågel och tyckte det va askul. Talar kanske för att jag är trötter.

Jag har blivit drabbad av höstförkylningen. Min hals dödar mig.
Jag ska äta glass och tanka hem någon film och vara forever alone </3.
Tv-tablån ikväll är ett jävla skämt. Går inte ens nåt remotely intressant.
Btw, Svenska Hollywoodfruar som är tillbaka. SHIT vilken cirkus det har blivit!?
Denna nya frun Margareta som suger 80-åringssnopp och Gunilla som lider av värre vanföreställningar än Adolf Hitler gjorde på tiden det begav sig. PÅ RIKTIGT! Enda anledningen till att jag tittar är väl på grund av att Maria Montazami är med. Isabel Adrian ska vi inte ens snacka om. Mer osympatisk människa får man leta efter! Den enda som framställs som härlig är ju Maria. Skulle vilja bli adopterad av henne.

Jag hyser kärlek för Glenn Hysén.Det finns något underbart med människor som inte förstår det roliga i det dem gör. Som är omedvetet roliga. Själv är jag högst medveten om någonting, för att tala i Filip och Fredriks termer "kommer flyga" med andra. Tycker inte det är så svårt att utröna möjligheten för skratt vid ett skämt, och t.ex. nyhetsvärde, vad som har potential att bli en nyhet. En känsla för att förstå vilka spår som är värda att följas upp. Det kanske är lite tråkigt att man är så jävla uträknande!? Medvetenheten om allt. Men att vara medveten är väl en bra sak. Att man är "med" och up with everything. Äldre människor kan på så vis vara hysteriskt roliga, för de är inte helt "med", i ropet på samma sätt.
Oftast är det jag själv finner roligt det som andra också finner roligt. GEEZ kanske låter lite egå men menar inte att vara det.

Men när man inte är ute efter att vara rolig, som Glenn, då kan något bli så otroligt roligt. "HA D GOTT. GLENN". Och vad överraskade snygg han var när han var yngre ändå, daaayum.

Delar med mig av min senaste fbstatus bara för att..
"Alltid när jag vaknar stinker mitt ansikte, mina händer och min mun av avföring. Undra vad jag gör i sömnen egentligen!?! Kanske är jag en sömnbajsätare?! Menar, folk pratar ju i sömnen så varför skulle de inte kunna äta bajs!? Seems legit to me. Är ni fler där ute? Och var fan är isåfall vår stödgala på tv?"

okej nu har jag skrivit en hel jävla novell. lägger upp en bild på hösthoran för det.




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0