Hårror.

Jag sörjer lite, imorgon lär jag typ inte ha något hår kvar. Too late to save.
Förut jämförde jag mitt hår med mitt liv, det kändes som en relevant jämförelse. ORÄDDBART. Alldeles för tovigt.

Det enda problemet jag har med att se mig själv i kort hår är att jag kommer känna mig mer som en kille än vad jag redan gör. Det kanske låter konstigt men jag känner mig inte som en tjej, hahaha. Det enda som gör att jag känner mig LITE tjejig är mitt långa hår plus mina långa naglar. Jag vill inte känna mig helt och hållet som en pojke. Så oattraktiv. Patetiska ytligheter egentligen. Kanske behöver man en fulperiod i sitt liv, hahah.
Jag har så jävla utstickande och fula öron också, dumbo. AHWELLS. Who cares, it's just hair.
Vi får se hur mycket mer jag får ur. Inte mycket, är min gissning. Min tanke var ju dreads, får ta en rain check på den! My life's become this hårror movie.

Hatar mig själv för kolla hur snyggt mitt hår var på nyår förra året. HAHAHA. Lite mörkare nyans där också.


Fast å andra sidan såg mitt hår ut såhär 2010.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0