FREDAGSFIKUS

God kväll. Fredag idag, fast utebliven fredagsfeeling. Trött som ett aaaaaaaaaaas.

1 trött hermafrodit


en söt tjock man som flashade cracken på stan. satte ett leende på läpparna!


Fikus med Therro plus och några till. Det var mys. Åt godaste cream cheese bageln, skojar inte när jag skriver att mina smaklökar ej blivit så tillfredsställda(hur stavas det där jävla ordet?`?DAMP) på LÄNGE. Sate vad gott.



Var det någonting mer?

Ikväll börjar Skavlan <3!!!!!!!! Innan dess ska jag ta en promenad.
Och jag hatar min beroendepersonlighet. Fråga inte om jag ska med på fest, någonsin. Snälla ni.
Det har blivit alldeles för mycket.
Vill inte dricka men känner alltid att jag vill vara "där det händer", och då brukar det bli så ändå. Svag för grupptryck osv. Nej, det är nog liksom. Jag behöver lugn, men har så lätt att svika mina egna löften för några cheap thrills. Lätt att dras med. Svag för frestelser. Kommer från ett missbrukararv och försöker hålla min beroendepersonlighet i schack. Ibland går det bättre, ibland går det sämre. Men jag klarar inget på egen hand. Mår inte bra av att dricka alkohol. Blir ba mer depressed. Då vet ni att ni inte ska bjuda med mig på fest åtminstone! Vill se på världen med nyktra ögon, inte sväva i någon substantiell dimma.
Det handlar ju inte om att jag tycker om alkohol så mycket, för det gör jag ju inte. Det handlar om hur jag brukar saker och ting, att jag har svårt att ha ett hälsosamt förhållningssätt till saker och ting. Att jag söker kickar, på fel sätt och ställen. Att det brukar börja med alkohol och sedan sluta med något mycket värre. Gud vet vad när man hela tiden flyttar på sina egna gränser. Jag är för smart för att behandla mig själv så.
Hatar min skitsömn också, mitt öga nervrycker hela tiden och snart har jag väl lazy eye också. ÅNGESTEN ÖVER DET.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0