Ett fall i en folder i en journal.

Jag är så unik. Vacker. Evigt oförstådd. Jag är motbjudnande, osocial, hjärnskadad, schizofren, personlighetsklyven, oälskad, odiagnosticerad. ett fall i en folder i en journal. Psykologer, terapueter (anhöriga) obducenter - HEJ! nog kan jag göra allt. Ingenting är omöjligt. Jag gör inget . 
Jag försöker inte i överhuvud taget. Långsamt låter jag det jag har i mig fräta bort det humana i mig. Det som kanske skulle kunna göra mig till en accepterad person, Det förtvinar av orsaker som finns på ett bortglömt onåbart plan. Dolt. Här är någonting som försöker ropa efter hjälp fortfarande finns så skriver jag. 
Vem är du som läser det här? Det enklaste jag har att säga dig är gratulationer till din plats på jorden. Jag har ingen. Å, som jag önskar att jag låg på ett långt skötbord bland flickor och pojkar. Och hade en ny möjlighet.

Sidenote: inte mina ord. En låttext.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0