GOT SOME SHIT TO DO

maila, maila, maila, ringa, tvätta, städa. söka jobb. hålla min ångest i shack. det är onsdag. gå på möte. höjdpunkten idag är alex & sigges podcast. Saker jag behöver göra, listan är jävulskt lång eftersom jag har en tendens att skjuta upp precis allting.
 
SAKER JAG INTE BEHÖVER GÖRA: SKRIVA ETT ONÖDIGT BLOGGINLÄGG OM VAD JAG BEHÖVER GÖRA, EFTERSOM DET BARA STJÄL TID

hahaha jag är så rolig.

en fin bild jag dog av garv till igår, på min älskade schulman. jag verkligen skrattade SÅ HÖGT och SÅ EXTREMT till att min pappa och syrra blev arga på mig. sedan blev jag arg, för jag tilllåts inte ens att skratta hemma!? de unnar mig inget skratt. horor. dö osv.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0