en sockerbagare, hen bor i staden.

heeeej hej. trött millie framför datorn. hur mår ni? är ni också trötta!?
har haft huvudvärk i en veckas tid nu. fattar inte varför, det är så störande.
sover ju dåligt iofsig, så det kan ha med det att göra. plus att jag haft tandvärk i flera dagar också.
men nu haren typ försvunnit. kommer och går. som klockan, ungefär.

the usual nag and whine, från min sida

helgen har varit helt ok. ganska tråkig och seg emellanåt. hatar tråkighet, hahaha.
undrar vad folk värderar som "roligt". man har ju olika uppfattningar om vad som är kul.
antar att man inte alltid kan ha skitkul!?
jag har svårt för tråkigheter, sann hedonist. men jag tror jag skulle tjäna lite på att vara mer "tråkig" och "seriös".
life can't always be fun and games liksom
den inre - sanna - tillfredsställelsen skulle ju vara mycket längre
det är ditåt vi måste (yadayada..)
 
nu ska jag ut och ta mig en liten promenad, behöver det känner jag
FRED
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0