KOMMER NI IHÅG?????????!!!!!!!!!

Skrev en sak till Isabella vilket fick mig att tänka på "I Am Weasel" som gick på Cartoon Network när jag var liten. JAg brukade kolla på det, hahah. 
Jag är ganska ledsen för att jag inte minns så mycket av min barndom, men Cartoon Network minns jag fan i mig. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Blev alldeles till mig när jag sen youtubade "I am Weasel" och börja glo på massa intron till de gamla serierna.

Jag brukade kolla på Jetsons, Flintstones, Tom och Jerry, Cown and chicken, Yogi björn, Dexters labratorium, Powerpuff pinglorna, familjen Adams, Johnny Bravo, Scooby Do, Ed Edd och Eddy osv.

ÅH DETTA<3


Undrar vad skaparna till I am Weasel rökte för nåt egentligen!? Hade totalt glömt bort dess existens.


Vad fan kollar barn på nu för tiden?????????? SKIT. Allt är så uppdelat i flicka/pojke. Själv satt jag med mina syskon och glodde på tv. Man kanske ska va glad såhär i efterhand att man blev ganska förskonad sånt könsuppdelat. Kanske en anledning till att man blev lite sajko också.
Gud vilket nostalgiskt värde det här har. Så mycket som kommer tillbaka all of a sudden.

Minns ni också!?!?!

Är ju superexalterad över att en remake av Mysteriet på Greveholm går som julkalender i år. Låt hoppas att den är bra. Ändå, bästa julkalendern ju!?!?! "Det var bättre förr."

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0