JÄVLA FITTDATOR SKIT NER DIG


HATAR DEN HÄR HORFITTSKITJÄVLAÄCKELDATORN SOM ÄR SÅ SEG OCH GENOMVIDRIG. Hör hemma på stenåldern. Använder inte ens datorn längre, då jag får damp varenda gång jag sätter på den. Inte så konstigt då vi har haft den sedan.... 2005? Det är min första och enda dator. Och jag är nog den enda människan i Sverige som fortfarande har en såndär tjock datorskärm. Samtidigt, why fix it if it isn't broke!? Dra en formatering, fast det kan jag inte. Kanske kan brorsan hjälpa mig! orkar inte kolla efter jobb eller nåt heller pga går så jävla segt. det blir lidande & ja får TUPPJUCK. till råga på det så är min mobilladdare sönder och det tar ungefär 5 timmar att ladda mobilen via datorn!? och ibland vägrar den även ladda där. WHY DON'T YOU JUST FUCKING SHOOT ME ALREADY. En blir ju självmordsbenägen av mindre. teknologin våldtar mitt rövhål.
pust

Men, lite positivt istället: jag ÄLSKAR Lana Del Rey. Sure att jag tycker det mesta hon sjunger om är rent dravel, men det andra runt omkring gillar jag. Nåja, är i alla fall helt hänförd. Speciellt när hon släppt The Paradise Edition. Och musikvideon till ride måååååste vara årets bästa musikvideo! JAG ÄLSKAR DEN.
Påminner lite om Gaga's judas-video.

Bästa låten: Lana Del Rey – Gods & Monsters

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0