Har hört om en tjej.

Hej mina små sångfåglar! Sitter här i mitt rum och sjunger för full hals. När jag var liten ville jag bli popstjärna.
Det är ju så kul att sjunga, hur bra/dåligt man sjunger spelar mindre roll.

1.
Jag ÄLSKAR Så mycket bättre, kollade ikapp gårdagens avsnitt nyss. Dör vad bra allihopa är, och vilken bra säsong. Älskar ju programidén också, den är intressant. Alla är så braaaaaaaaaa.
Har fått en hangup på Olle Ljungström nu, Magnus Uggla också <3. För att inte glömma Miss Li!!!!!!!!!! Har egentligen aldrig lyssnat på Olle eller Miss Li, bara hört några låtar. Gillar egentligen inte Miss Lis typ av musik, men hon har en galen röst. Tycker dock mer om det hon gjort under Så Mycket bättre än hennes egna alster. Darin då, sånt proffs. kul att man kan upptäcka ny musik oså!
för. mycket. att. säga. förmångaåsikterochtankar.

2.
Idag var det fars dag, maken till överreklamerad pseudohögtid får en leta efter. Bleeeh, blir så sentimental.
Man blir ju ledsen.. har inte så mycket att tacka min egen pappa för tycker jag.
Alla är vi inte lika lyckosamma, det kan ni som inte har så bra relation till er far nog förstå. För att inte tala om mors dag sen, ännu mer hemsk hahaha åh. Allt med familj ger mig sån ångest!!!!!!!
Ändå bär jag på en sån svennedröm som inkluderar villa, volvo, man och en hund`/barn??????? nej, inga barn.
Man vill ju bara tillhöra ett sammanhang och ha en trygg plats i den här världen.
Åh, jag kom av mig!

3.
Vilket är koprofilens favoritgodis?
- Plopp!

THIS^: Magnus Uggla – Har hört om en tjej (I Heard of a Girl)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0