indifference

Känner mig så extremt likgiltig. Vilket inte är en alltför underbar sinnesstämning. Det är en farlig känsla.
Trött, apatisk och likgiltig. Handlingsförlamad. Hahaha. Min kära verklighet.
Har i alla fall hunnit lyssna på första avsnittet av HanaPee's podcast, och det gillade jag starkt!
Kändes som att lyssna på två förnuftiga och roliga kompisar. MMH. Det var berikande.
Gillar i princip allt som Hanna gör, i och för sig. Hon är grrrrrrym, och jag tycker att ni borde lyssna på den ni också.

Inte sugen på att blogga nu, så jag ska dra mitt trötta arsle någonstans och vara produktiv. Eller åtminstone låtsas som att jag är det. Uppryckningsdags för helvete!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0