EUP-HOR-IA<3333333333333



asså never mind the bollocks!!!!!!!! JA ÄR GLA :D
Loreeeeeeeeeeen! Satt hemma hos Aleeks med henne, Therro, Mattias och Sofia och glodde.
Vi skrek sönder våra halsar och klappade händerna, euforiska som vi blev.
NÄSTA ÅR DRAR VI PÅ EUROVISION SONG CONTEST HÄR I SVERIGE! hahaha
Ni vet ju inte, men jag har sedan unga år alltid önskat att vara med i Melodifestivalen och vinna ESC och rubbet, dock ej idag. Tävlingen kommer alltid, töntigt nog, vara en tradition för mig. Och ligga mig varmt om hjärtat.
Trots att jag måste försvara mig med att jag inte gillar den sortens kommersiell musik.
Hade för övrigt den där gut feelingen att Loreen hade vinsten i bakfickan. Lita alltid på magkänslan!
Fler åsikter på det? Serbiens låt, ett sånt plagiat på Coldplay's "paradise". Gillade låten tills vi kom fram till att det var en regelrätt stöld. Äckliga plagiarism, men nästan alla låtar som är med är plagiat, hahaha. Babushkorna var hur söta som helst, wanted to hug them.
Och Jimmie Åkesson: släng dig och ditt folkhem i väggen för utan multikulturalismen hade Sverige ALDRIG varit vad det idag är. Så FU. Stolt svensk!? HAHA! Skämt. Har hur många smygrasister på min FB som helst, och de borde verkligen skämmas idag. Btw, nu fick säkert Christer Björkman ståfräs. Fattade inte hur Norge kunde komma sist!? Och Danmark. Weird.

Utöver det har jag idag gjort detta: Kollat på Pridetåget här i tunan. Kommentar: mycket trevligt, och fint. Gillade de sista i tåget, de hade "stoppa heterosexismen"-flaggor(?)och skrek skit om Göran Hägglund. Gillade!
Senare var jag på Balstafestivalen och glodde på Sakhalin. Åååååååh vad bra de var! crazy good. Orgasmiskt.

mer då: känner mig som en jävligt dålig familjemedlem. Men jag har svårt att förstå det där med familj, har aldrig känt mig närmare mina syskon än jag gör idag, och då är vi inte jättenära, men det känns bättre än för flera år sedan - för vi alla har växt upp och mer eller mindre insett vad som betyder. Jag behöver nog växa upp lite mer. "Familj, vad är det!?" Har varit min tanke i flera år, det kanske är nu jag har insett att jag faktiskt har en familj, som jag gärna vill lära känna. I think I'm getting used to the thought, fast det kommer ta ett bra tag till att förstå, med all historia i bakhuvudet. Har själv inte traditioner, högtider och födelsedagsfiranden som normala företeelser i mitt liv, därför tror jag ju att samma sak är norm för alla andra, men jag förstår att när man själv får barn blir det en helt annan sak. Då vill man ge sina barn allt man själv inte fått, och lite till.

That's about it. sorry for long and confusing post about everything.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0