why bother.

Fick en rest på min tenta. Kan verkligen inte göra någonting i det här livet, bevisar det för mig själv gång på gång, om och om igen. Vet inte ens varför jag försöker längre. Jag borde aldrig göra något.
Fan vad jag suger, kan inte göra någonting rätt.

Ska man slå ned sig själv på grund av det? Ja.
Nu ska jag skriva min andra tenta och det där gör mig inte särskilt motiverad eftersom jag vet att jag kommer misslyckas med även den.
Jag får ingen vilja att ta revansch, jag vill endast vika mig ner.

Jag behöver hjälp för att klara av det andra klarar av utan vidare. Jag klarar inte av någonting.
Jag är dubbelt efter. Jag missuppfattar allt och jag är så jävla trög. Lönlöst.

Jag kan se framför mig hur de skrattar åt det jag har skrivit och påpekar hur blåst jag är.

I'm a big fat failure.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0