shop til you drop

Blev ju då lite shopping! En fin skinnjacka för femhundralappen på Vero Moda. Äntligen vårjacka!
Och en ny stav till tutten. Inga skor dessvärre, men bättre lycka nästa gång.

Min syster kan tycka att jag är lite pinsam att gå på stan med.
Jag ba men hey, jag skiter vad folk tycker om mig.
Jag kan klia mig i skrevet in public, dra av några danssteg och kanske vara lite högljudd. Skrattar ofta och gärna.
I det avseendet är vi ganska olika. Hon tycker att jag skämmer ut henne. Egentligen så älskar hon ju det!? 
Det tror jag! ;) Hon skrattar ju åtminstone, trots att hon ber mig lägga av.

Folk som är uptighta och inte kan skratta, bryr sig för mycket om vad andra människor tycker och tänker och inte vågar go nuts är inte min refräng. Antagligen bryr jag mig också om vad andra människor tycker jag med, men inte när det kommer till sånt där. Spenderar man hela livet att rätta sig efter andra kan man lika gärna gå och dö redan nu.

MEN Nu ska jag installera mig framför Skavlan(DETHARREDANBÖRJAT!) och därefter glo på BB.
Shit vad Sipan är ett asshole.
Om jag var där inne i huset hade jag slått människan sönder och samman. Blir fan arg!?
Hahaha.

Tråkigt att vara själv dock, känner mig lite ensam. sad. Skavlan får va min kompis ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jummie

Och det är ju trots allt det som är bland det bästa med dig, att du har den attityden till saker och ting. Den människa som ser ner på dig för en sådan sak är ju allmänt grå.

2012-03-17 @ 05:52:51
URL: http://jumsan.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0