Plain Jane


Plain Millie.

Jag har haft en mycket trevlig dag. Vädret, mmmmh värmen. Behagligheten!
Den får till och med mig att tappa i bitterhet vid tågproblem. Och ur den uppstår ett ölsug.

Och jag lär mig så mycket just nu, känner en enorm lycka över det.
Jag verkligen ÄLSKAR att lära mig. Baddar min inneboende kunskapstörst.
Att jag älskar att lära mig får mig att funderar över framtiden och läraryrket där jag skulle kunna praktisera mitt älskande av kunskap och människor. Det är en fantastiskt sak att beskåda när poletten trillar ner för en person. Och att få vara den som hjälper dem nå det. Ovärderligt! Jag har stor respekt för lärare, bra lärare är livsviktiga!
Mina lärare har varit livsviktiga för mig. Jag har haft turen att ha så många bra!
Att kunna ge ens en bråkdel till någon annan, av det som mina lärare har givit mig vore en fantastisk sak.. to pay it forward.

vill ut och gå men inte själv

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0