Menstrual pain = mental gain

Förlåt kära bloggen för att jag inte haft tid för dig! Vår envägskommunikation är något av det bästa jag vet.
Eftersom jag (helt naturligt) tycker att min åsikt är den bästa som finns i världen är det nice att ha dig där och veta att du håller med mig. Jag pratar, du lyssnar och nickar! Det är ett fint förhållande.

JAG HAR SÅ  JÄVLA ONT I KÄKARNA. KAN INTE ÄTA!!!??? HAR TUGGAT FÖR MYCKET TUGGUMMI INATT FAN. AND I GOT MENSTRUAL PAIN!!!!! fattar att ni började betvivla min kvinnlighet, var därför tvungen att ta upp detta! Det är bra att jag faktiskt får mens en gång i månan, annars glömmer jag bort att jag är quinna.

GJORDE KLART MIN TENTA IDAG, FYFAN VAD JAG PANIKADE MED DEN. WASN'T EASY. INLÄMNAD OCH KLAR IAF, DET FÅR BÄRA ELLER BRISTA! JAG KAN ÅTMINSTONE ANDAS UT OCH TA HELG.
Höll på att bryta ihop när jag inte kunde logga in i skolans datasystem. FICK FIXA NYTT LÖSENORD. Good save, Millie girl!!

Ville se Den svenska björnstammen ikväll, tråkigt att de uppträder på ett skitställe som krogen Brasseriet. Orkar inte med fulla och odrägliga människor som ska knuffas och så är jag jävulskt trött. Upplevelsen när Daniel Adams-Ray spelade där var allt annat än behaglig så jag skonar mig gärna från en till spelning där.
Repeatar deras nya skiva som fan, kroppen rör på siiiig. SÅ JÄVLA BRA FÖR EN SOM ÄLSKAR O DANZA.

plus vill jag nämna det faktum att Rickar Olsson sa "det kittlar till i prostatan" idag på Vem vet mest. HAHAHAHAHHAHA. Till det roliga hör att en väldigt ung kille som var i finalen sa att det var en kittlande upplevelse, och då la Rickard Olsson orden i hans mun. Dog en smula.

fan, har ingen rolig bild att dela med mig av så ni får en gammal från när jag sparade mina tånaglar förut
I used them as butter knives and to slice up rapists. I'm McGirlver. 


Ska gå en promenixi och sedan kolla på Skavlan, decka skönt. PUZZZ<3

ASSÅ FÖRLÅT NÄR JAG LÄSTE IGENOM DEN HÄR BLOGGPOSTEN VERKADE DEN HEEEEELT EFTERBLIVEN. HAHAHAHA. VAD I HELA HELVETET.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0