just checking in to tell you I'm alive

Hej alla nattugglor!
Jag har tentapluggat som en särapa idag. Skall nu avnjuta cirka fyra timmars sömn, sedan åka till skolan och fixa en bok som jag inte har och behöver för att skriva klart.. haha. Sistaminuten-människan här som talar! Kaossssss. Huvudet är ett virrvarv av tankar om kvinnlig rösträtt, franska revolutionen and what not. Jag har den tungaste biten av tentan kvar också. Skit. Why do I always do this to myself!?
(Wo)man, this delkurs is a pain in the anuuuuz! Fan om det här går dåligt, då blir jag ledsen.
Ni kommer säkert få bevittna min sorg, vrede och grava depression utifall det händer.

Fråga. Ska man skämmas för att man är eller har varit fattig?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0