IVÄG IVÄG

Vänner! Jag har huvudvärk. Har sprungit runt och dansat och städat alot today.
Ska iväg och greeta Matilda vid Candyland med de andra tjejerna, hahahah. Åh, fina Matilda som är på besök!
KUL VI SKA HA. MELLOMYZA!!! Lol. Fast andra chansen suger ju, so predictable. Vem hejar ni på? Egentligen bryr jag mig inte om vem som vinner, så länge det inte blir gingerbread man Ranelid. Vill att sångaren i Dynazty ska suga av mig. snyggg.

Tog kort på mig själv nyss. Jag står alltid på tå vid spegeln i toaletten, därför blir många av bilderna jag tar där suddiga. Svårt att nagivera en kamera och stå på tå, hahaha? Bild nummer två är på hur mycket jag kan se av mig själv i spegeln på riktigt. Hahaha. Varför i hela helvetet har de inte korta människor i åtanke när de sätter upp såna där speglar? idijewtz

Better get going! HAIIDOOO


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0