Åh.

Shane Dawson här nedan. Det känns så sjukt hur han klär ut sig till alla dessa roliga karaktärer, jag förstår fortfarande inte att det faktiskt är han där under alla gånger. Men det är det. Jag hyser stor kärlek för honom.
Åhhhh, vill träffa alla mina youtubefavoriter. Skulle explodera som i ett fyrverkeri av lycka. SHIT.
Kan tänka på det någon gång ibland och bli helt till mig? hahaha. Det är väldigt osannolikt att så skulle ske, men ändå. Man får väl drömma lite!? Fan vad hela den grejen med webbtv, youtube osv har blivit stor.
Nu kan man kolla på vad man vill, när man vill, televisionen är old news.
Tv har börjat kallas för "gammelmedia", liksom böcker och tidningar. Då måste jag säga, internet i all ära, men jag tycker MYCKET om tidningar, tv och böcker. Värderar dem högt.
Jag har väldigt svårt att koncentrera mig när jag är ute på nätet. Det känns så stressande på något vis? Det genrella koncentrationsspannet hos en internetanvändare är ju väldigt lågt, hahaha. Därför har jag lättare att koncentrera mig i tystnad, iväg från alla sorters teknikprylar. De avleder min uppmärksamhet. Känner ni igen er eller är ni tvärtom?
Jag läste att man var rädd att internet skulle utrota gammelmedier, som man förr trodde att tv skulle döda radion, vilket inte hände, och unga människor föredrar fortfarande de gamla medierna över de nya. Gammelmedier låter nästan som de vore typ förhistoriska, vilket inte är fallet. Drygt uttryck. Ah, I could go on and on about this stuff.



Idag, lördag, har jag inte gjort så mycket. Catchade "I love you, man" på femman och den var najs.
Blev varm och gla! Finns ju inget finare än vänskap.

Nu ska jag glo på någe mer.... fast on da web. Typ, Lyckan i LA. Hahaha jag är så överdrivet LA-kåt.
USA-kåt över huvud taget. Det är inget jag är stolt över, för jag skulle aldrig vilja leva i det landet.
Varför läser vi hellre, eller följer, andra människors liv istället för att leva ut våra egna? hhaha
Otroligt konstigt. Vill ba ha mer snask asså.

Nog om det. Hooooemance på er.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0