untztag

Idag har jag fikat lite med vänner, men vi satt mest och spelade Rumble med varandra. Tittade ner i våra smartphones. Jag är FAST. Men jag suger så jävla hårt. Jag kan inte tänka under tidspress = försämrat resultat. Skamligt dålig, är jag. Hur som helst, det där med teknologi. Jag stör mig så mycket på allt det här. FAN, jag vill vara social och inte glo ner i min mobil och sådär. FAN jag älskar ju att samtala med folk, och om jag gör en annan sak tar den upp hela min hjärnkapacitet. Shärpning! så lågt

we gotta shape up, errrrrrrybody. Skulle kunna göra en LÅNG utläggning om mitt intensiva hat mot teknologi (egentligen är teknologi skitbra, och utvecklande). Åtminstone hur sociala medier förstör våra sociala liv. Sa ju att jag aldrig skulle ha köpt den där fåniga phånen. Men jag gillar ju att hänga med i svängarna. Nätverkskabeln har blivit vår generations navelsträng. Och den får under inga som helst omständigheter kuttas. Då blire kaoz.

Har legat i sängen och glott på SYTYCD på kvällen. Länkar en audition jag verkligen älskade. Skit i sob-storyn i början. Jag menar, hur regisserat är inte det?! Ibland gillar jag det, dessa sobstories om folk som varit med om hemska saker för att sedan resa sig ur askan. Andra gånger blir det totalt för mycket. Amerikanarna är ju jävligt bra på den där grejen. En av anledningarna till att jag fullständigt HATAR program som "American Idol", "America's got talent" osv. Går inte att titta på, för ens en sekund. Det är för lite fokus på talangen, talangen ska gärna komma med en tragisk bakgrundshistoria och allt ska va så blödigt. Vi hejar på underdogs, såklart. Det är fint men jag kan i det här fallet inte se vad det har att göra med hennes dans!? Inte ett skit liksom. Undrar hur auditions egentligen går till...SYTYCD är i alla fall fett nice med tanke på de härliga domarna och den sköna stämningen, till skillnad från andra talangprogram. Och för att dans äger, såklart.

Hon är som en svala som fluttrar omkring, åhhhhh. hahaha.


Fridens liljor vare med er!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0