harmoniskt värre

Trevligt parkhäng och lite krog igår. Idag: Har promenerat, lätt över en mil. Runt Ekängen, Mälarsjukhuset, stan, mitt hemköp, Balsta och heeeem. Hur kommer det sig att jag alltid är så gåpepp dagen efter fylla!? Borde väl vara tvärtom tänker man. Walker Eskilstuna ranger at your service! Går runt och lolar mig. Min själ pustar uuuuuut. Så jävla harmonisk man blir ibland! Min kropp har dessvärre börjat bakissvettas, verkligen svettas som aldrig förr dagen efter. Weirdness.

Lyssnade på detta vackra. Eddie Vedder är KUNG!

Wind in my hair, I feel part of everywhere 
underneath my being is a road that disappeared 
late at night I hear the trees 
they're singing with the dead 
overhead... 


En bild jag gjorde om på mig. Like it.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0