My sister's graduating tomorrrrrow!

Välkommen till min ever so neglected blogg. Men verkligheten kallar på mig, och jag svarar!

Imorgooooon tar min lilla syrsebebis äntligen studenten, och jag är glad för hennes skull.
Hon och jag är fundamentalt olika, men av samma familj. Lite roligt hur det där fungerar.
Mimmi är den blyga, medan jag är den mer utåtriktade. Vi är lika, men ändå olika. Hon tror som jag att världen ska gå under efter varje motgång, och när det händer och vi båda två vistas under samma tak kan det lätt bli kaos. Med åldern har jag i alla fall märkt att vi förstår varandra bättre och kan skratta ihop, och jag hoppas att åren kommer skänka oss mer av den varan. Vi är i slutändan grenar på samma träd och delar samma historia.

Stort grattis, syster! (SNYGGGGGG ÄR HON VAAAAA!?!)


Kommentarer
Postat av: sofia

Ni är riktigt fina båda två, både på insidan och utsidan! <3

Svar: gulle! <3
Milla V

2012-06-09 @ 11:06:07
URL: http://isopatsi.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0