WRATH

Jag sitter här och försöker underkuva den totala vreden jag känner just nu, att mina många långa texter är försvunna och aldrig kan återfås. Talar om utkasten som blogg.se inte kunnat återställa sedan de gjorde om på denna fittsidan. Åh, vad arg jag är. Jag är ledsen, på riktigt. Och jag som skulle skriva ett sånt glatt inlägg tappade lusten. Jag hade fler utkast än jag hade publicerade inlägg för fan......... ÅH NACKSKOTT PÅ DETTA ONE DOES SIMPLY NOT FUCK WITH MY TEXTS. They are my children. RFUOWSNTFOATJNAOW. UFOMAMMAHORAJÄVLAKUKSUGARLEFFE. Att svära lättar på trycket.. 

Vad gör jag nu? flera år i textform är borta.. jag vet inte. jag vill bara gråta. kan inte vara glad. visst har jag skrivhäften hemma som jag frekvänt använder mig av men jag hade också skrivit mycket här.
skrivit massor om genus, massa dikter och massa annan skit. åh. gud.

DRA ÅT HELVETE

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0