m-ILL-ie

Onsdagen, såhär har den sett ut i korthet: hängt på arbetsförmedlingen, shoppat kläder åt syrran som födelsedagspresent ifrån mig, köpte två par örhängen (som var asfula när jag testade dem hemma), hyst agg emot Bikbok och deras efterblivna provhytts-"skynken" som är delade i två och lämnar glipor så folk kan se in, promenerat, lyssnat på Alex och Sigges podcast <3 "Ninni" = lol. Kollat på "So You Think You Can Dance" och dreglat över Cyrus Spencer, åååååååh. The typical Millie: bli infatuated with alla i hela världen. Och alla koreografer som är med, jag liksom upphör att finnas till. All denna vackerhet i världen gör mig sinnessvag. Bästa vädret idag med.
 
Den fetaste jävla låten jag hört på ett tag, videon blev en Youtubesensation med fem miljoner visningar på bara en vecka. Hajpen är fullständig, jävligt ILL. Den här killen kan spit some rhymes. Så kaxigt, just the way I like it.
Yahhhh.

"You want Romeo, you're not worthy
You're cock-thirsty
You're nasty and you probably got herpes
Sometimes the secret to find is to stop searching
Try a new formlua, cause you're last one's not working"

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0