Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö.

Solig dag. Jag tror att mina skor går att liknas vid min själ, alltid trasiga. Köper nya par hela tiden. Tänk om man kunde köpa sig en ny själ istället. Hahaha. Min själ är liksom de skor jag köper gjorda av ett väldigt ohållbart material, och går lätt sönder hahaha. Jag och mina liknelser.. borde lägga ner det där.

Helt ok dag asså, men någonting fattas inuti. Alltid detta något, som gör mig disträ. Som sätter stopp för skratt och leenden. Jag vet inte om det kanske bara är för att jag är mensig!?!?!?! *SÖKER FÖRKLARING*

Lyssnar på Kent, på fredag smäller det i Sundbyholm. Ska bli så skönt, en avlösning, utlösning, tror jag. Hoppas vädret blir fint, men det tror jag knappast. Sågrom 08 när jag hatade Kent, kallade dem för emo osv. Tråkigt att man ska behöva hata saker och ting, att hata och irritera sig på tar bara energi. Som citatet "I don't hate you, I nothing you". Bättre att vara likgiltig, om det gäller töntiga saker åtminstone, som ett speciellt band, filmserier. Alla har vi olika smak and haters gonna hate. Det har blivit en fluga att hata. Jag är mer för kärlek och acceptans av olikheter, det är ju det som i grund och botten berikar oss, trots att jag tycker det är hiskeligt kul att irritera mig på ibland. *Dubbelmoralens ansikte*

annat:
Ett jättevackert citat som jag verkligen fastnade för i Shantaram: "Trots hans många skämt och trots att han hade så nära till skratt var påsarna under ögonen alltid svullna av en reservoar av tårar som aldrig hade utgjutits."
Såååå hiiiiiiimla vaaackert.

Dessa jävulska citattider, säger jag bara. Quotes över hela FB, instagram, internet öht. Är inte det helt sjukt!?
Och allt har typ Bob Marley sagt också, hahaha. Eller rapparen Drake. Mästare på att leverera sanningar eller!? Alltså det börjar bli för mycket, alla delar som tokar. Och jag tvivlar på att citaten har sagts av dessa människor. Sätt valfria ord som ska vara djupa och säg att Bob Marley sagt dem, typ. Samtidigt, de här emotionella bilderna  om ditten och datten, bild med text.

På tal om citat. Ett annat citat jag såg på ansiktsboken, som jag uppriktigt ÄLSKADE, lyder såhär: "I own nothing in this world. Just what is in my heart, my action and speak." Någon som känner till the origins!?!?
Gud vad det där är sant, så förbannat sant.

Just nu är jag så trött så jag inte ens orkar duscha fastän jag luktar anusballe.

Eskilstuna kan också vara fint ibland. Hejdo.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0