skåpätarn + delar ut bajsränder

Klockan är tre nåt och jag har tryckt i mig chokladpraliner, trots dagens joggning. Way to go girl.
Jag och syrran drog en 20 minuters jogg för att stämma av konditionen, gick ju hur bra som helst.
Nej, jag tränar inte för att gå ner i vikt, för att ens bli smal som skyltdockorna. Jag tränar för att må bra, det gör mig till en mer positiv människa. Mindre deprimerad. Försöker även vara nyttig men förbjuder mig aldrig att äta något (för då vill jag äta det ÄNNU mer). Att träna ger mig en större harmoni, en känsla av att jag lever. Sätter inte någon press på mig själv, blir inte ångestfylld om jag inte orkar. Jag slutade väl mest träna för att jag inte orkade göra det hemma jämt, tradigt i längden.

En dålig vana som jag med min störda dygnsrytm har är att jag ofta på natten står och pockar i kylskåpet efter mat när jag blir hungrig. Det enda jag äter är pålägg. Skinkbitar och ost. Haaha. Känns milt efterblivet. Sen tar jag smörgåsrån utan smör, som blivit min besatthet. För jobbigt att bre.
Svär på att jag någon gång när jag är sådär skithungrig skulle kunna äta ett helt paket med skinka. Det är ju så gott!?!?! För trött för att göra något, äter bara rakt ur paketet.

Ska dela ut lite poo stains här känner jag också. Ungefär som Alex Schulman har sin plusblogg och delar ut plus. Så ska jag dela ut bajsränder. Högst fem! Borde senare fixa en bild till detta..

  • Kronjuvelerna får 4 poo stains. Väldigt bra film, trots att jag nu såg den förlängda versionen på SVT.
  • Danne & Bleckan - Från ingenting till någonting får 5 poo stains. Galet bra webbtvdokumentärserie.

Mina tips till er, kan man också kalla det.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0