måndagstjafffffs

"Anonym om DIRTY DEEDS DONE DIRT CHEAP:

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se"

Svar till denna kommentar: DRA ÅT HELVETE OCH STANNA GÄRNA DÄR. Det bästa vore väl att inte låta sånt här få utrymme, det vore det kloka, det mogna valet. Men jag är varken eller så det passar sig!!!! jag förbiser inte, jag skriker i vrede.

Den här dagen har jag läst och läst men jag kommer ingenstans. Kan inte sitta still. Har musikstund med A-teens atm. Hahaha. Jag ska läsa mer, men är på tok för rastlös. Är inte av den naturen att jag kan sitta still i flera timmar och ta in information. Det är intressant läsning, no doubt about it. Men det är antagligen speciellt svårt att sitta still när man läser om kön och sexualitet i historien. KÄNNER MIG SÅ FÖRTRYCKT!!!!!!

Och jag vågar inte hoppa över en bäck eller så, ever. Är rädd för att mina inverterade manliga könsorgan ska falla ur marulken på mig.

Borde äta mat, har bara ätit en macka idag. Faaaan. Men ärligt talat är hungern som spårlöst. Måste hittaren.

peysssssss

Något som gör mig irriterad förresten. När jag försover mig och min pappa inte kan väcka mig trots att han vet när jag ska upp. Kan inte ens hojta till om att jag håller på att bli försenad. Vafan är det för sätt?
Okej, inte hans ansvar men kom igen. Don't be a cunt!!!!!!!!!!!

åh den här dagen sög ju i princip, ni vet en sån där dag då trosorna sitter snett innanför ens byxor och trots varje försök till att rätta till dem så VILL DE BARA INTE SITTA RIKTIGT!!!!!!!!!
Och så irriterar man sig på det hela tiden. Ni vet.

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Var gärna med på min tävling, länk hittar du i menyn! :)

Lycka till!

2012-02-01 @ 16:56:02
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0