Happy new years, lovers!

(Dåliga bloggarn)

Gott nytt år, kära ni! :)
Nyårsafton firade jag såhär: var först hemma hos Isabello och åt med henne och hennes fina family.
Efter det drog hon, jag och Eve till Patrik, möttes av en lite överförfriskad med glad Patrik vid dörren, hahaha.
Där fanns många vänner plus människor jag inte kände.
Drack och så vidare, i vanlig ordning. Ner på stan till tolvslaget där vi drack fejkskumpa och efter det fortsatte festligheterna i Patricks lägenhet. Förstår inte att det är 2012 redan`???? Fattar ingenting, tiden flyger!!

Det bästa var nog när Eve tog en killes kamera och fotade en rad störda saker, han måste ha haft kul när han kollat igenom bilderna sen. Stackars grabb. What has been seen, cannot be unseen.

Älskar att jag gick och klagade över alla newbs(småbarn) som var fulla, newbårsafton liksom! Sedan var ju jag den som hamnade halvt avliden på toalettgolvet med huvudet i toastolen och spyor över alla mina kläder.
Jag är själva dubbelmoralens ansikte <3. Tji fick jag.

Nej, alkohol är fan onödig.

Jag har inga klyschiga nyårslöften det här året heller. Har bara sagt till mig själv att våga leva lite mer, inte vara rädd och försöka kutta kontakten med ångesten. Radera numret, blocka på msn och radera från fb - hela den faderullan.

Hann inte vakna upp till The Wizard of Oz idag though, det sved. Glodde för en stund sedan på Skavlans julspecial. Tårarna, skratten, igenkänningen, reportern Nicklas, hur Linn Ullman knäckte Håkan Julholt på det galnaste sättet. Alla intressanta samtal. Jag känner mig så berikad, hhhhahah.
FAN, jag älskar allt.

För övrigt tycker jag att ni ska checka Aftonbladets musikredations sammanställning av förra årets 99 bästa låtar, alla som fanns i papperstidningen finns inte på Spotify, men nästan!

http://open.spotify.com/user/aftonbladetsmusikredaktion/playlist/6kuahCgGzqv7vx2w5V3LOu

Nu måste jag läsa ikapp alla bloggar och se hur de andras nyårsaftnar artade sig.
Other than that, peace out, bitches and hoes!

Jag i lööödags.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hörde att det blidde en tidig? sen? hemgång för dig... ;) Förutom besök av kamrat spya, hoppas kvällen var bra!



Kram!

2012-01-02 @ 18:03:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0