DIRTY DEEDS DONE DIRT CHEAP


Idag har varit en "fan vad jag älskar livet"-dag. Mycket uppskattat!
Tack livet, ibland är du great. Gick en promenad på dagen, solen sken så fint samtidigt som kylan väckte liv i mina kinder. Harmonin i det!

Gårdagen spenderade jag med Therese och Aleeks. Vi drog en burgare, käkade godis, rapade i takt och glodde på Bridesmaids. Mye trevligt!

Idag har jag mest promenerat och suttit med huvudet i kurslitteraturen.
Ska strax ta en dusch och därefter läsa lite till.
Imorgon blire skola och försöka hitta mer av litteraturen på andrahandsbokhandeln.

Jag lyssnar på AC/DC- dirty deeds done dirt cheap. Längesen jag hörde den, älskar ju deeeeeen. Sån powahhhh. Älskar när film och musik tillsammans ger en känsla av fucking power, som scenen i Bridesmaids när den här låten spelas. BOOM! Medryckande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-01-30 @ 14:43:54

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0